Friday, December 16, 2011

Grand Dinner GPMS?

Assalamualaikum..

Aduhh, dah lama ika tak jengah blog ni.. ika sangat sibuk kebelakangan ni sampai tak ada masa nak manulis lagi.. cuma hari ni baru ada kesempatan..

tengok kat shout box.. dapat banyak laa komen.. ada yang kata menarik, tunggu entry seterusnya, nak follow.. terima kasih ika ucapkan.. ika hargai semua komen2 tu.. :) tak sangka, ada jugak yang datang menjengah blog ika yang biasa2 ni.. hehe..

ok.. hari ni, ika nak kongsi 1 pengalaman.. pasal kerja kat student society di UUM ni....


ok.. kat UUM ni, macam2 orang yang ika jumpa.. ada yang ok, ada yang tak ok.. ada yang baik, yang kurang baik tu takde laa pasal student universiti kan.. mesti semua baik2. :)

dan kebelakangan ni, ika memang sangat sibuk laa.. kena buat macam2 keja.. assignment lagi.. nak tidur pun tak cukup.. T_T tapi nak buat macam mana.. macam ni laa student life.. nak taknak kena terima.. :)

ok baru2 ni, ika baru dapat task, kena jadi setiausaha untuk projek 'Grand Dinner' GPMS UUM.. aduhh, secara terus terangnya, bagi ika tugas ni berat sangat laa.. kena buat surat la, sponsor laa, kena ada dengan pengarah projek laa, macam2..

tapi, bila Hariz (pengarah projek) yang mintak ika jadi setiausaha, ika tak dapat nak menolak.. jadi, ika terima jelaa seperti yang dia mintak.. tugas sebagai s/u ni memang teruk laa.. penat sangat2.. ika kena prepare banyak surat.. meeting kena cakap macam2.. aduhh.. sangat memenatkan.. T_T

tapi, bagi ika.. best jugak bekerja dengan Hariz, Chaq, dan semua.. majoriti budak sem 1.. so easy-going laa jadinya.. memang rasa santai.. tak laa stress sangat.. :P

memang best sangat pengalaman ni.. tapi kadang2 rasa macam nak gila pun ada.. pasalnya terlalu penat.. :D

ika harap2 'Grand Dinner' ni akan berjaya laa.. ni hasil usaha Hariz, Chaq, dan semua ajk yang lain.. termasuk jugak ika.. :) InsyaAllah ika akan cuba yang sehabis baik untuk menjadikan program ni berjaya dan akan diingati olah ahli2 yang lain.. :)

Hariz, Chaq, Ayu, Anis, Hilmi, Bob, Nasri, dan yang lain.. AJA AJA HWAITING!! :D

sehingga bertemu lagi di kisah yang lain pula..

selamat malam dan selamat pagi.. :)

Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment